Klantenservice

Retourneren

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.


De ondernemer (naam webshop) vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Betaalmogelijkheden
In de webshop van voordeelpakketkopen.nl kunt u veilig en gemakkelijk betalen. U betaalt bij voordeelpakketkopen.nl vooraf via Ideal, vooraf via een bank overschrijving, Bancontact (Mister Cash) of via PayPal. De betaalmethode Bancontact is bij voordeelpakketkopen enkel voor Belgische klanten. Als u bankiert via internet kunt u via onze site op een veilige manier elektronisch betalen zoals u ook een PIN betaling doet in een winkel. Indien u kiest voor Ideal, opent er een nieuw scherm en kunt u uw eigen bank uitkiezen. Hierna volgt de gangbare procedure voor online betalen via Ideal.
Wanneer u ervoor kiest om vooraf te betalen via een bank overschrijving, kunt u gewoon de bestelling afronden. Zodra het totaalbedrag inclusief de verzendkosten op onze bankrekening is bijgeschreven, zullen wij uw bestelling verzenden. Vergeet hierbij a.u.b. niet om bij de betaling uw ordernummer te vermelden. Als u een PayPal account heeft kunt u ook ervoor kiezen om via PayPal te betalen. Voor deze betaalmethode worden er geen extra transactiekosten berekend. 

 

Achteraf betalen:
50% achteraf betalen middels een overboeking

Achteraf betalen is mogelijk via een bankoverboeking.
Via een bank overschrijving, kunt u gewoon de bestelling afronden. Zodra 50% van het bedrag op onze bankrekening is bijgeschreven, zullen wij uw bestelling verzenden. Vergeet hierbij a.u.b. niet om bij de betaling uw ordernummer te vermelden. U dient binnen twee weken na ontvangst van uw bestelling de resterende 50% te betalen via een bankoverboeking. 

Levering
Als een product voor 16:00 uur besteld én betaald is, dan kunnen wij het product dezelfde dag nog verzenden. De accessoires hebben een levertijd van 1 - 3 dagen. Het komt wel eens voor dat een product moeilijk leverbaar is door grote vraag en de levertijd langer wordt. Hierover houden we u per e-mail op de hoogte.

Gratis verzending binnen Nederland en België voor accessoires: Bij voordeelpakketkopen.nl betaalt u geen verzendkosten voor accessoires.

 

Klachtenafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:


service@voordeelpakketkopen.nl


Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.